کاهش مصرف اینترنت اسپاتیفای
  1. خانه
  2. سانیکس مگ
  3. کاهش مصرف اینترنت اسپاتیفای

کاهش مصرف اینترنت اسپاتیفای

همان طور که می دانید، اپلیکیشن های زیادی وجود دارند که بخش عمده ای زندگی روزانه افراد، به آن ها مربوط می شود. هر یک از این اپلیکیشن ها به ارائه سرویس های مختلفی می پردازند.

برای مثال سرویس موسیقی از جمله سرویس هایی بوده که متقاضیان بسیار زیادی را دارد و به همین دلیل اپلیکیشن های زیادی در همین راستا طراحی می شوند. اپلیکیشن اسپاتیفای از جمله برنامه هایی بوده که به ارائه سرویس موسیقی می پردازد.

لازم به ذکر است که اسپاتیفای از شهرت جهانی بهره مند است و تقریبا تمامی خوانندگان جهان به انتشار موسیقی خود در این سرویس موسیقی می پردازند. این پلتفرم متعلق به کشور سوئد بوده و از سال 2008 شروع به کار کرده است.

همان طور که متوجه شدید، اسپاتیفای به عنوان یکی از بزرگترین سرویس های موسیقی به شمار می رود که امروزه بیش از 70 میلیون موسیقی در آن وجود دارد. این سرویس موسیقی حجم زیادی از اینترنت را مصرف می کند، به همین دلیل نیاز است تا کاربران با راه‌ های کاهش مصرف اینترنت اسپاتیفای آشنا شوند. کسب اطلاعات لازم در این زمینه باعث خواهد شد تا شما بتوانید با مصرف اینترنت کمتر شنونده موسیقی های مختلف این سرویس باشید. امروزه انتخاب اول بسیاری از مردم جهان از جمله ایرانیان برای گوش دادن به موسیقی های مختلف، اسپاتیفای است. این موضوع نیز به دلیل کاربری فوق العاده این برنامه و قابلیت های آن است.

دیگر مقالات سانیکس : ترفند های پابجی

مصرف اینترنت اسپاتیفای در ماه

تقریبا می توان دریافت که هر فرد می تواند در طول روز شنونده موسیقی های مختلفی در پلتفرم اسپاتیفای باشد. با این وجود باید بدانید که مصرف اینترنت اسپاتیفای وابسته به عامل های مختلفی بوده که نیاز به بررسی از سوی شما دارد. بر اساس آمار های منتشر شده از سوی پلتفرم سوئدی اسپاتیفای، میزان حجم اینترنت مصرفی در طول ماه به وسیله این پلتفرم تخمین زده شده است. بر اساس این آمار ها هر حساب کاربری در طول ماه تقریبا به مصرف 6 گیگابایت اینترنت می پردازد. این داده وابسته به عامل های مختلفی بوده و می تواند در برخی از افراد کمتر و در برخی از افراد نیز بیشتر باشد. با این وجود می توان دریافت که اسپاتیفای در طول ماه حجم نسبتا زیادی از اینترنت شما را از بین می برد. بنابراین بهتر است هر چه زودتر به فکر یادگیری راه های کاهش مصرف اینترنتی اسپاتیفای باشید.

 

سانیکس

spotify

راه‌ های کاهش مصرف اینترنت اسپاتیفای

همان طور که گفته شد، اسپاتیفای اپلیکیشنی بوده که از قابلیت های ایده آلی بهره مند است. به همین دلیل این پلتفرم شرایطی را ایجاد نموده که شما بتوانید به کاهش مصرف اینترنت اسپاتیفای بپردازید. در ادامه با برخی از این روش ها آشنا می شویم که به عنوان متداول ترین گزینه های ممکن برای کاهش مصرف اینترنت به شمار می روند.

فعال کردن قابلیت Data Saver

یکی از اولین راه‌ های کاهش مصرف اینترنت اسپاتیفای که در سال های اخیر نیز توجه زیادی به آن شده است، روشن کردن قابلیت Data Saver می باشد. این قابلیت بر خلاف باور عموم تاثیر مستقیمی را در کاهش اینترنت مصرفی شما خواهد داشت. برای روشن نمودن این قابلیت وارد برنامه اسپاتیفای شده و سپس در صفحه اصلی آن قرار بگیرد. پس از قرارگیری در صفحه اصلی وارد تنظیمات اسپاتیفای شوید. در قسمت تنظیمات گزینه ای با نام Data Saver وجود دارد. وارد این بخش شوید و سپس بر روی بخش روشن کردن این قابلیت کلیک کنید. شما می توانید پس از روشن کردن این قابلیت به کاهش مصرف اینترنت این پلتفرم بپردازید.

کاهش مصرف اینترنت اسپاتیفای

خرید اشتراک پرمیوم اسپاتیفای بصورت پرمیوم امکان دسترسی به کلیه امکانات این اپلیکیشن را برای شما فعال کرده و از امکانات اصلی در حالت پرمیوم قرار دارد ما این محصول را در سانیکس در پلن های مختلف در بازه زمانی های یک ماهه ، 3 ماهه و … موجود کردیم تا بسته به نیاز خود پک مد نظر را دریافت کنید

spotify

موزیک های خود را برای پخش آفلاین دانلود کنید!

یکی از عادت های نامطلوب بسیاری از مردم جهان، این مسئله بوده که بارها به گوش دادن موزیک های مورد علاقه خود به صورت آنلاین می پردازند. این مسئله قطعا موجب افزایش مصرف اینترنت کاربر در طول ماه خواهد شد. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا از قابلیت دانلود موزیک استفاده کرده و موزیک های مورد علاقه خود را به صورت آفلاین گوش دهید. نیاز است که بدانید، برای پخش آفلاین باید دسترسی به نسخه پرمیوم اسپاتیفای داشته باشید. در غیر این صورت امکان استفاده از خدمات آفلاین این پلتفرم وجود نخواهد داشت. پس از دسترسی به نسخه پرمیوم این برنامه، پلی لیست موردنظر خود را می توانید از طریق لیست زیرین آن ها دانلود کنید. در لیست زیرین علامت هایی وجود دارند که به شما اجازه خواهند داد به دانلود موزیک های مورد علاقه خود بپردازید.

راه‌ های کاهش مصرف اینترنت اسپاتیفای، با استفاده از کاهش کیفیت صدا

یکی دیگر از راه‌ های کاهش مصرف اینترنت اسپاتیفای، قطعا کاهش کیفیت صدا می باشد. کیفیت صدا از موثر ترین و مهم ترین عامل ها در افزایش مصرف اینترنت اسپاتیفای است که موجب می شود حجم مصرف شده از سوی شما بسیار بالاتر برود. پلتفرم اسپاتیفای بسیار پیشرفته بوده و به همین دلیل توانسته است شرایطی را برای تنظیم صدای خروجی این پلتفرم طراحی کند. با این شرایط شما می توانید با تنظیم صدای خروجی به کاهش مصرف اینترنت بپردازید.

همان طور که می دانید اسپاتیفای تلاش می کند تا موزیک های مختلف خود را با بالاترین کیفیت ممکن برای شنوندگان پخش کند. این مسئله موجب می شود تا حجم مصرف اینترنتی کاربر تا چندین برابر افزایش پیدا کند.

دیگر مقالات سانیکس : بهترین اسلحه های تهاجمی کالاف دیوتی موبایل

sonics.ir

میزان مصرف اینترنت اسپاتیفای در کیفیت پایین 600 کیلوبایت، کیفیت متوسط 2.5 مگابایت، کیفیت بالا 4.5 مگابایت و کیفیت عالی 8.5 مگابایت است. بر اساس آمار ها گوش دادن به موزیک در طول ماه با کیفیت پایین 500 مگابایت و در کیفیت عالی 1.900 گیگابایت از حجم اینترنت شما را مصرف می کند. برای تنظیم کیفیت صدا وارد برنامه شده و به صفحه اصلی آن بروید. در این بخش گزینه ای با نام Audio Quality وجود دارد، وارد آن شوید. صفحه را به سمت پایین اسکرول کرده تا به گزینه Optimize Listening برسید. در این گزینه امکان تنظیم کیفیت صدا از سوی شما فراهم است. توجه داشته باشید که امکان دانلود موزیک تنها از طریق وای فای نیز وجود دارد برای فعال کردن این قابلیت گزینه Download Using Cellular را فعال کنید.

آیا استفاده از راه‌ های کاهش مصرف اینترنت اسپاتیفای، تاثیر دارد؟

نیاز است که بدانید، پلتفرم اسپاتیفای کاملا پیشرفته بوده و به همین دلیل می تواند حجم اینترنت مصرفی از سوی شما را به خوبی کنترل کند. لازم به ذکر است که شما تنها با یکی از راه های کاهش مصرف اینترنت می توانید تاثیر مستقیمی را در کاهش مصرف اینترنت خود بگذارید. استفاده از سایر روش های ذکر شده نیز بسیار موثر است. توجه داشته باشید که در صورت عدم رعایت موارد ذکر شده، قطعا حجم مصرف اینترنت شما در طول ماه بسیار بالاتر خواهد رفت. بنابراین پیشنهاد می کنیم تا با رعایت این موضوع تاثیر مستقیمی را در جلوگیری از هزینه های کلان داشته باشید.

همان طور که متوجه شدید، روش های کاهش مصرف اینترنت اسپاتیفای بسیار زیاد هستند. به همین دلیل شما می توانید با استفاده از هر یک از این روش ها، تا میزان قابل توجهی به کاهش مصرف اینترنت خود بپردازید. توجه داشته باشید که در صورت عدم رعایت موارد ذکر شده، پلتفرم اسپاتیفای می تواند حجم زیادی از اینترنت شما را در مدت زمان های مختلف از بین ببرد. بنابراین به کار گیری راه‌ های کاهش مصرف اینترنت اسپاتیفای باعث می شود تا از هزینه های اضافی جلوگیری شود.

شما عزیزان میتوانید از طریق سایت سانیکس در جریان آخرین اخبار دنیای بازی ترفند های کاربردی و … قرار بگیرید

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فهرست