بهترین گان ‌های پابجی موبایل
  1. خانه
  2. مقالات
  3. اخبار
  4. ترفند های پابجی

ترفند های پابجی

یکی دیگر از بازی های موبایلی به سبک پنل رویال، بازی پابجی است. موفقیت و پیروزی در این بازی استراتژیک، به میزان تسلط بازیکن به ترفندهای آن و داشتن برنامه ریزی های دقیق و حرفه ای بستگی دارد.

همین امر PUBG را در سطح جهان به یکی از بازی های پرطرفدار و محبوب تبدیل ساخته است به گونه ای که تا به امروز بیش از 500 میلیون بار دانلود شده و توسط بیش از 41 میلیون گیمر مورد نقد و بررسی قرار گرفته است.

شاید شما هم در جمع میلیون ها طرفدار این بازی قرار داشته و قصد دارید از رقبا و حریفان خود در مبارزات این بازی پیشی گرفته و به پیروزی دست پیدا کنید. سایت سانیکس از قدیمی ترین وب سایت های فعال در زمینه فروش یوسی پابجی است. این فروشگاه، قصد دارد شما را با ترفند های پابجی و نکات کلیدی و طلایی این بازی جذاب بیشتر آشنا کند. پس با ما تا انتها همراه بمانید.

دنیای پر هیجان بازی پابجی

آشنایی با ترفند های تنظیمات پابجی

اگر به عنوان یک تازه نفس به دنیای پر هیجان بازی پابجی وارد شده اید، لازم است با تنظیمات اولیه این بازی بیشتر آشنا شوید. با شخصی سازی دقیق و انجام اصولی تنظیمات اولیه، کسب امتیاز، به دست آوردن تجهیزات و امکانات بازی برای شما ساده تر خواهد شد.

گزینه های زیر ترفند های پابجی هستند که در بخش تنظیمات و در شروع بازی باید به آنها توجه داشته باشید:

  • برای داشتن هدف گیری دقیق تر و بهتر، Aim Assist خود را فعال کرده و برای انجام یک تیراندازی بهتر دو گزینه Camera rotation while leaning و Camera rotation while ADS را غیر فعال نمایید.
  • تعیین دید خود در بازی PUBG (بین اول و سوم شخص). در بسیاری از موارد دید اول شخص، شناسایی دشمن را با دقت بیشتری همراه خواهد ساخت.
  • برای آنکه بدون دیده شدن توسط دشمن بتوانید از پشت دیوار تیراندازی کنید، گزینه Blocked sight warning را غیر فعال نمایید.
  • بررسی کنید که گزینه Peak and Fire setting برای شما روشن و فعال باشد.
  • پیش از آغاز، اندازه و موقعیت قرارگیری دکمه های بازی را بررسی کرده و آنها را به مناسب ترین حالت ممکن تنظیم نمایید. یکی از فاکتورهای مهم و کاربردی در بازی پابجی امکان تغییر اندازه و موقعیت دکمه های آن می باشد.
پابجی

sonics.ir

ترفندهای طلایی بازی پابجی

آیا ناب ترین ترفند های پابجی را می شناسید؟

پیروزی در بازی پابجی موبایل به نوع استراتژی ها، برنامه ریزی ها و ترفندهایی که شما در بازی به کار می گیرید، بستگی دارد. چنانچه با ناب ترین ترفند های پابجی آشنایی پیدا کنید، با سرعت بیشتری به موفقیت و کسب امتیاز دست پیدا خواهید کرد.

در ادامه با برخی از کلیدی ترین ترفند های پابجی بیشتر آشنا خواهید شد:

  • بهترین مکان برای پناه گرفتن در بازی پابجی، سطوح شیب دار و تپه ها هستند. در ساختمان ها و دیگر محیط های بسته، دشمن نارنجک زده و شما را دچار آسیب می سازد.
  • در زمان تمرین، اگر در سطح حرفه ای نیستید، درجه دشواری تمرین را دو انتخاب کرده و بالاتنه دشمن را مورد هدف قرار دهید. اگر در سطح حرفه ای هستید، سطح دشواری تمرین را سه در نظر بگیرید. در این حالت فقط با هدف نشان دادن سر دشمن قادر خواهید بود او را از پای در آورید.
  • تا حد ممکن محدوده خود را در نقشه کوچکتر کنید. برای این منظور به جای قرار گرفتن در وسط نقشه، به حاشیه ها روید تا به دشمن مسلط تر شوید.
  • تجهیزات موجود در بازی پابجی دارای دو سطح سلامت و عملکرد هستند. در انتخاب تجهیزات بهتر است هر دو المان را در نظر داشته باشید. به عنوان مثال انتخاب کلاه سطح سه، شما را از هدشات شدن با اسلحه ای مانند M24 محفوظ می دارد؛ اما جلیقه سالم با بالا بردن سطح سلامت، در درگیری با تعداد زیادی دشمن، از شما محافظت خواهد کرد.
  • برای پناه گرفتن، لباس های تیره مناسب تر هستند. لباس های روشن از فاصله 200 متری توسط دشمن قابل رویت می باشند.
  • انجام تمرینات، قبل از شروع بازی به نفع شما خواهد بود. در این بخش شما با تجهیزات و امکانات مختلف و تفاوت آنها با یکدیگر بیشتر آشنا خواهید شد.

ناب ترین ترفند های بازی پابجی

نکات مهم در زمان استفاده از اسلحه در پابجی موبایل

تجهیزات و اسلحه هایی که در بازی پابجی اختیار دارید، دارای امکاناتی هستند. این مشخصه ها و امکانات به شما در انجام بهتر بازی یاری می رسانند از جمله:

  • Extended Quick Draw Mag زمان تعویض خشاب را سرعت بخشیده و از 2 ثانیه به یک ثانیه کاهش خواهد داد.
  • Suppressor نوعی صدا خفه کن بوده و صدای شلیک اسلحه و موقعیت شما را از مهاجم و دشمن مخفی نگه می دارد.
  • Flash Hider در تفنگ های دوربین دار، نور ساطع شده از دوربین به سمت دشمن را مخفی می سازد.
  • Vertical Grip ضربه تفنگ در زمان شلیک را کاهش داده و جلوی لگد آن را می گیرد.
sonics.ir

pubg

ترفند های پابجی که شما را به حرفه ای تر شدن نزدیک می کنند

در ادامه به برخی از نکات و ترفند های پابجی اشاره خواهیم کرد که شما را با سرعت بیشتری به سطح حرفه‌ای نزدیک می‌کنند.

  • منطقه فرود و شروع بازی را از قبل با ارزیابی کنید؛ بدین ترتیب یک قدم از حریفان و رقیبان خود جلو‌تر خواهید بود.
  • بازی پابجی دارای صداهای جهت دار است؛ بنابراین اگر با هدفون بازی کنید در تشخیص جهت صدای پا یا تیراندازی دشمن عملکرد بهتری را از خود نشان خواهید داد.
  • راه رفتن به صورت خمیده، تشخیص صدای پای شما را برای دشمن غیرممکن می سازد.
  • با انداختن نارنجک در منطقه دیگر، قادر خواهید بود حواس او را از خودتان پرت کنید. از نارنجک برای خراب کردن نقشه دشمنی که در کمین شما نشسته نیز می توانید کمک بگیرید.
  • وسایل نقلیه به دلیل داشتن سروصدا برای فرار مناسب نبوده و موقعیت شما را برای دشمن آشکار می سازند. دوچرخه نیز شما را در معرض آسیب قرار خواهد داد. در این مواقع دویدن سریع و فرار پرسرعت بهترین اقدام خواهد بود.
  • در PUBG، پیش از حمله به دشمنان بهتر است کمین کرده و تجهیزات و تعداد آنها را ارزیابی کنید. بعد از این بررسی، برنامه ریزی کرده و سپس وارد عمل شوید.
  • به همراه داشتن داروهای مسکن، پادزهرها، بانداژ و دیگر تجهیزات معمولی اهمیت زیادی دارد. از کنار این نوع وسایل و تجهیزات به سادگی نگذرید.
  • به جای مخفی شدن در میان چمن ها، پشت دیوار یا بالای درختان پنهان شوید؛ در این صورت با احتمال کمتری توسط مهاجمان دیده خواهید شد.

ترفندهایی که در پابجی شما را به سطح حرفه ای می رسانند

خرید یوسی پابجی به سریع ترین روش

تا به اینجا شما را با پرکاربردترین ترفند های پابجی آشنا کردیم؛ نکات کلیدی که با به کار بستن آنها با سرعت و احتمال بیشتری به موفقیت دست خواهید یافت. اگر شما نیز یکی از طرفداران بازی پابجی بوده و برای خرید یوسی این بازی به دنبال یک فروشگاه اینترنتی قانونی و مطمئن هستید، پیشنهاد ما به شما سایت سانیکس است.

فروشگاه سانیکس یکی از باسابقه ترین و معتبر ترین فروشگاه های آنلاین در زمینه فروش یوسی پابجی، گیفت کارت ها و دیگر ارزهای رایج بازی های موبایلی می باشد. این فروشگاه دارای نماد اعتماد الکترونیکی بوده و کلیه خریداران می توانند با مطمئن ترین و سریع ترین روش ممکن، صاحب تعداد یوسی دلخواه خود شوند.

سانیکس به منظور جلب رضایت خریداران خود در کنار فروش یوسی با قیمت مناسب، از پشتیبانی آنلاین نیز برخوردار می باشد؛ بدین ترتیب کلیه خریداران قادر خواهند بود در همه روزهای هفته، سوالات و ابهامات خود را با این تیم حرفه ای در میان بگذارند. با خرید یوسی پابجی از سانیکس با خیالی آسوده از بازی خود لذت ببرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 3]
فهرست