1. خانه
  2. >
  3. مقالات
  4. >
  5. اخبار
  6. >
  7. کنسول های بازی

کنسول های بازی

کنسول های بازی Sonics.ir

کنسول های بازی Sonics.ir

در زمینه بازی کامپیوتر، گوشی های گیمینگ، کنسول ها و سایر موارد دیگه، کنسولها همیشه حرف اول را می‌زند.
ما در sonics چند باری با کارکرد گوشی های گیمینگ آشنا شده ایم، و با انواع قیمت ها انواع مشخصات در رده بندی های مختلف آشنا شدیم و ارزش خرید را بررسی کرده ایم.
اما در زمینه گیمینگ و بازی های رایانه ای، رایانه ها نقش بسزایی ندارد و بیشتر بازار بازی ها در دست گوشی ها و کنسول های بازی است. و باز هم در میان تمام این ها کنسول ها حرف اول را می زنند حتی در مقایسه با گوشی ها.
البته در زمینه کنسول های بازی هم بازار دسته دو کمپانی ماکروسافت و سونی است. این دو شرکت هر ساله درآمد چشمگیری را از طریق فروش کنسول های بازی را به دست می آورد. و میشه گفت رقیب های اصلی فقط این دو کمپانی هستند که با تولید و فروش رند ایکس باکس و پلی استیشن مدام با یکدیگر در رقابت هستند، و هر موقعی که یک دستگاه جدید ارائه می دهند اولین کاری که انجام میشه مقایسه این دو کنسول با یکدیگر است در سایر مشخصات.

کنسول های بازی Sonics.ir

کنسول های بازی Sonics.ir

علاوه بر درآمدی که از فروش خود این کنسول های پرفروش به دست می آورند، کمپانی های دیگر هم از تولید و فروش بازیهای این نوع کنسول ها درآمد سرشاری به دست می آورد، مانند call of duty و بازی های pes و fifa که هر سال دارند یک بازی جدید برای آن سال تولید می کند. و باز هم علاوه بر فروش بازی ها، خود این کمپانی ها از ساخت و فروش لوازم جانبی کنسول ها درآمد بسیاری به دست می‌آورند و خیلی هم طرفدار دارند. از جمله این لوازم ها می شود به عینک واقعیت مجازی، فرمان ها، هدفون ها ، میکروفون ها و… اشاره کرد
با اینکه این دو کنسول در بازه‌های قیمتی خودشان تفاوت آنچنانی با یکدیگر ندارند، اما همیشه ایکس باکس قیمت کنسول به صرفه تر بوده است و هم قیمت بازی ها و هم لوازم جانبی اش. زمان عرضه پلی استیشن ۳ ایکس باکس ۳۶۰ دیدیم که ایکس باکس ۳۶۰ و حتی قابلیت های بهتری داشت و کیفیت بالاتری هم داشت.
اما بعد از عرضه ایکس باکس وان پلی استیشن ۴ کمی بازی کرد. و دیدیم که برای استیشن ۴ بهتر است عملکرد و فروش خیلی بهتری هم داشت اما بازهم تفاوت قیمتی بینشون وجود داشت و پلی استیشن ۴ کمی گرانتر بود، اما با این وجود، طرفدار های بیشتری داشت و مشخص بود که این قیمت واقعاً به کیفیت خوبی که ارائه می دهد ارزش دارد. اما در بیشتر گیم سنتر ها شاهد کنسول های پلی استیشن ۴ بوده‌ایم ایکس باکس وان.

و اما امسال شاهد جدال بین xbox series x و پلی استیشن 5 هستیم تا ببینیم کدام یک کیفیت و عملکرد بهتری نسبت به دیگری دارد، اما این هم فراموش نکنید که این سری از کنسول ها هم تفاوت قیمتی زیادی با یکدیگر دارند قیمت xbox series x حدود ۲۱ میلیون تومان عرضه می شود، اما پلی استیشن ۵ از مرز ۲۵ میلیون تومان هم عبور کرده و قیمت حول و حوش ۲۷ میلیون تومان دارد. که به زودی بررسی این دو کنسول پرطرفدار را با هم در sonics بررسی و تجزیه و تحلیل میکنیم.
اما سوال اینجاست پیش میاد که گوشی های پرچم دار گیمنگ مانند سری باک شارک با وجود اینکه هیچ وقت کیفیت ای مثل کنسول ها را ندارند پس چرا قیمت ها این گوشی ها با یک کنسولی مثل پلی استیشن۵ برابری می‌کند؟
باید بگم که به علت های مختلف وقتی که گوشی ها وارد ایران می‌شوند، کلی هزینه میخورن، و نزدیک به ۴۴ درصد به قیمت این گوشی ها اضافه میشه.
وگرنه اگه این گوشی ها و کنسول ها را بخواهیم خارج از کشور خریداری کنیم، مینیم که قیمت گوشی های پرچمدار گیمینگ تقریبا نصف قیمت این کنسول ها است. بهتر است که ما ایرانی ها اگر میخواهیم وسیله ای برای بازی کردن داشته باشیم به جای گوشی های پرچمدار گیمینگ بریم سراغ کنسولهای بازی.
البته بازهم در میان گوشی های گیمینگ میان رده و کنسول های قدیمی مانند ایکس باکس ۳۶۰ بهتر است که بریم سراغ کنسول های قدیمی. چون علاوه بر اینکه کیفیت خیلی بهتری و امکانات خیلی بیشتری به ما ارائه می‌دهند، تفاوت قیمتی چشمگیری هم مشاهده می کنیم.

سانیکس

اگر از علاقمندان و طرفداران بازی های آنلاین و دنیای گیم می باشید حتماً تا کنون تجربه بازی با یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین در قالب پلتفرم موبایل را داشته اید از میان این بازی ها می شود به محبوب ترین ها که در سبک شوتر قرار دارند اشاره کرد
پابجی موبایل و کالاف دیوتی موبایل از آن دسته از بازی هایی هستند در پلتفرم موبایل که طبق آمار و رتبه که کسب کردند از محبوب ترین بازی های در سبک شوتر در مقایسه با سایر رقبا می باشد از آنجایی که این بازی ها به صورت گروهی و چند نفره صورت می گیرد پیشرفت و ارتقاء سطح آیتم های موجود در بازی بسیار اهمیت دارد و شما برای انجام این امر نیازمند ارز داخل این بازی میباشید
ما در فروشگاه اینترنتی سانیکس علاوه بر ارائه آخرین اخبار از دنیای گیم و همچنین ترجمه ماموریت ها و ایونت های بازی های پرطرفدار اقدام به فروش ارزهای داخل بازی های پرطرفدار کردیم از جمله خرید یوسی پابجی موبایل و همچنین خرید سی پی کال اف دیوتی کاربران قادر هستند از میان بسته های متنوع بسته مورد نظر را انتخاب و با ارزانترین قیمت و سریعترین زمان ارسال پک مدنظرشان را دریافت کنند چرا که اکثر کاربران به دلیل افزایش قیمت شدید به دنبال خرید یوسی ارزان میباشند

شما میتونید یک ایکس باکس ۳۶۰ را خریداری کنید با قیمت حدود ۳ تا ۴ میلیون تومان. اما اگر بخواهید گوشی میان رده گیمینگ مانندpoco f3 gt خریداری کنید باید قیمتی حدود ۱۱ تا ۱۳ میلیون تومان هزینه کنید. تازه هیچ وقت هم کیفیت این گوشی به ایکس باکس ۳۶۰ نمی رسه. حتی مقایسه با گوشی های پرچمدار گیمینگ چون بلک شارک، باز هم کنسول های قدیمی مانند ایکس باکس ۳۶۰ کیفیت بهتری را برای بازی کردن به شما ارائه می دهد. در کل خریدن کنسول بازی از هر لحاظ عاقلانه تر است تا خرید هر نوع گوشی گیمینگ. مگر آنکه شخصی واقعاً عاشق بازی کردن با گوشی و فضای کوچک باشد، که البته چنین افرادی هم وجود دارند که بازی کردن در در فضای موبایل رو به یک تلویزیون بزرگ و یک کنسول بزرگ و سنگین و بازی کردن با دسته ترجیح می‌دهند، و واقعاً حاضر هستند چند برابر هزینه کند تا اون فرم به او نوع بازی کردن خودشان را داشته باشند.
تیم sonics خیلی از شما ممنون است که تا در پایان این مقاله ما را همراهی کرده‌اید، امیدوارم لذت برده باشید و استفاده لازم را از این مقاله کرده باشید تا در هنگام خرید بین کنسول های بازی و گوشی های گیمینگ دچار اشتباه نشوید‌.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

پیشنهاد ماه!

چرا سانیکس?

قیمت ارزان

بسته های متنوع با ارزانترین قیمت

ارسال فوری

در مدت زمان کمتر از 20 دقیقه

پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی آنلاین از 8 صبح الی 2 بامداد

پرداخت امن

پرداخت از طریق درگاه های پرداخت امن و معتبر

گیفت کارت

فروش گیفت کارت ایکس باکس،پلی استیشن و گوگل پلی 100 درصد اصل و تست شده با کمترین قیمت
جهت سفارش و یا اطلاع از قیمت ها نام و مقدار بسته مد نظرتون رو به پشتیبانی ارسال کنید
ریجن گیفت کارت ها: آمریکا

Mobile

Playstation

Giftcard

Xbox

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست