پیروزی در کالاف دیوتی
  1. خانه
  2. مقالات
  3. اخبار
  4. پیروزی در کالاف دیوتی

پیروزی در کالاف دیوتی

برای پیروزی در کالاف دیوتی روش های مختلفی را باید اتخاذ کنید. ممکن است فکر کنید همه چیز مربوط به داشتن هدف دقیق و واکنش‌ سریع  است، اما بهتر است بدانید که تفکر استراتژیک خوب و آگاهی تاکتیکی می‌تواند به شما کمک کند تا در کالاف دیوتی برتری داشته باشید. داشتن حس قوی بازی و مهارت های مختلف به تنهایی کافی نیست.

بنابراین با یادگیری بیشتر در مورد نحوه جاگیری، پوشش، فواصل درگیری و سایر مواردی که به راحتی می توانید کنترل کنید، می توانید تغییرات خود را افزایش دهید. به این صورت بهتر متوجه می شوید که بازیکنان دیگر چگونه فکر می کنند یا در تلاشند که چه کاری انجام دهند. اگر می‌خواهید روش های پیروزی در کالاف دیوتی بدانید تا برنده شوید، نکات این مطلب را حتما مطالعه کنید.

کالاف

کالاف دیوتی

هیچ تضمینی برای موفقیت در بازی کالاف دیوتی وجود ندارد. با این حال، این نکات به شما کمک می کند تا تصمیمات بهتری بگیرید. شاید مهمتر از آن این است که برخی از نکات به شما کمک می کند تا مطمئن شوید از اشتباهات آسان اجتناب می کنید.

امیدواریم این نکات به شما کمک کند تا بازی کالاف دیوتی را متفاوت ببینید و اطلاعاتی را در اختیار شما قرار دهد که به شما در درک بهتر کارهایی که می بایست یا یا نمی بایست در بسیاری از موقعیت ها انجام دهید، کمک کند. این 13 نکته و ترفند به شما کمک می کند در بتل رویال کالاف دیوتی زنده بمانید.

کالاف دیوتی وار زون

در کالاف دیوتی به دست آوردن لود اوت (load out) خود را در اولویت قرار دهید.

استفاده از سلاح ‌ها و تجهیزات موجود روی زمین برای شروع بازی کالاف دیوتی خوب است. اما با استفاده از load out  خاص خود بهترین عملکرد را خواهید داشت. در اولین فرصت ممکن سعی کنید تا 10000 دلار پول نقد جمع کنید تا بتوانید Load out Drop را از نزدیکترین و امن ترین نقطه خرید تهیه کنید. به این ترتیب، شما سلاح، تجهیزات و امتیازات سفارشی خود را خواهید داشت که در ادامه مسابقه بسیار ارزشمند خواهند بود. به دست آوردن لود اوت باید در اولویت قرار گیرد. این مسئله هم در حال بازی به صورت انفرادی و هم بازی با تیم از اهمیت بالایی برخوردار است.

بعد از اینکه لود اوت خود را دریافت کردید لوت کردن (Looting) را متوقف نکنید.

حتی پس از اینکه 10 هزار دلار برای دریافت لود اوت خود به دست آوردید، توصیه می کنیم برای جمع آوری پول و تجهیزات بیشتر به لوت کردن ادامه دهید. به طور خاص، هدف شما باید این باشد که زره (آرمور ساچل)، مهمات و پول نقد بیشتر جمع آوری کنید. بهتر است حدود 20 هزار دلار از جمله پول لود اوت دریافت کنید تا بتوانید یک جان اضافه (Self-Revive)، یک ماسک گاز (اگر قبلاً آن را پیدا نکرده‌ اید) و یک نوع سلاح کشتار جمعی مانند پهپاد یا حمله هوایی دقیق بخرید. داشتن تجهیزات کامل به شما کمک می کند تا در مسابقه پیروز شوید.

call of duty

کالاف

کسب تجربه و ارتقا کاراکتر

با نقاط قوت خود در کالاف دیوتی بازی کنید.

واضح است که منطقه جنگ در بازی کالاف دیوتی سخت است. همه نمی توانند با یک تک تیرانداز یا تنها با یک سلاح خود کل تیم حریف را شکست دهند. برای رسیدن به چنین سطحی باید ساعت ها تمرین کنید. بنابراین تا آن زمان، با نقاط قوت خود بازی کنید. برخی از بازیکنان با SMG بهتر هستند، برخی دیگر تمایل به بازی تهاجمی تر دارند و سایر افراد روش های دیگری را اتخاذ می کنند. سبک بازی خود را یاد بگیرید و بر آن مسلط شوید. پی بردن به روش بازی صحیح زمان می برد، اما وقتی این کار را انجام دادید، متوجه خواهید شد که جریان مسابقات به نفع شما می شود.

شلیک نکنید مگر اینکه مطمئن باشید دشمن را حذف می کنید.

این یکی از نکات مهم در بازی کالاف دیوتی است. حتی بازیکنان کهنه کار نیز به محض ظاهر شدن روی صفحه، اشتباه می کنند و به دشمن شلیک می کنند. با این کار به آسانی دشمن از موقعیت شما مطلع می‌شود. این کار به آنها اجازه می‌دهد که پنهان شوند، برنامه ریزی کنند و برای تلافی آماده شوند. به جای حمله ناگهانی، صبر کنید تا پوشش کمتری برای دشمن وجود داشته باشد تا پشت آن پنهان شود و مطمئن شوید که هیچ هم تیمی دیگری در این نزدیکی وجود ندارد که برای پشتیبان وارد شود. اگر بازیکن با تجربه ای نباشید، ما به شدت توصیه می کنیم که از شلیک کردن خودداری کنید، مگر اینکه کاملاً مطمئن باشید که دشمن را از بین می برید.

در کالاف دیوتی، فرود در نقطه مناسب، شما را به موفقیت نزدیک می کند.

همه می دانیم که دقت در هنگام تیراندازی در بازی کالاف دیوتی مهم است. دقیقه به همان اندازه انتخاب بهترین نقطه فرود نیز مهم است. مکان‌ هایی مانند Superstore یا Hospital معمولا شلوغ‌ تر هستند، در حالی که مناطق دیگر مانند لبه ‌های نقشه معمولاً جمعیت کمتری دارند. برخی از نقاط محل قرارداد ها (Contracts) بسیاری هستند. قرارداد های Scavenger اغلب بیشترین استفاده را دارند، بنابراین هنگام انتخاب محل فرود خود این را در نظر داشته باشید. این کار کمک می کند تا مکان شروع خود را بر اساس مسیر هواپیما و در ارتباط با اولین دایره قرار دهید.

کالاف دیوتی

کالاف دیوتی

دقت در فرود مناسب

در کالاف دیوتی از گاز برای چرخش به اطراف استفاده کنید، نه اینکه مستقیماً به مرکز بروید.

در بازی کالاف دیوتی وقتی صحبت از دایره می شود، بازیکنان اغلب تمایل دارند به صورت خطی کار کنند و راه خود را از یک حلقه به حلقه دیگر طی کنند. این کار بعضا اجتناب‌ناپذیر است، اما اگر می‌توانید، توصیه می‌کنیم به ‌جای آن با چرخش به اطراف بچرخید. در این صورت می توانید از گاز به عنوان یک سپر استفاده کنید زیرا مانع از حذف شما توسط دشمنان از پشت سر می شود. همانطور که به چرخش در یک حرکت مارپیچی ادامه می دهید، مطمئن شوید که از اطراف یا پشت ضربه نمی خورید.

برای تکمیل قرارداد ها (Contracts) تلاش کنید.

قرارداد ها (Contracts) یک راه عالی برای جمع آوری پول، تجهیزات و کشتن دشمن است. اگر Recons بازی می کنید، قرارداد ها در مورد موقعیت دایره بعدی به شما اطلاعات می دهند. پنج قرارداد (Contracts) اصلی به شرح زیر است:

قرارداد Bounty: موقعیت کلی یک بازیکن خاص را هدف قرار دهید.

قراردادRecon : یک نقطه نزدیک را برای کشف مکان دایره بعدی تصاحب کنید.

قرارداد Scavenger : سه صندوق نزدیک به خود را برای به دست آوردن تجهیزات باز کنید.

قرارداد Most Wanted: خود را روی نقشه علامت بزنید و سه دقیقه زنده بمانید.

قرارداد Supply Run: در بازه زمانی مشخص شده به یک ایستگاه خرید نزدیک برسید تا تخفیف بگیرید.

هر قراردادی را که تکمیل می کنید، ضریب قرارداد شما افزایش می یابد. به عبارت دیگر با هر قراردادی که به پایان می رسانید، جوایز بیشتری به دست خواهید آورد. به دنبال قرارداد ها باشید تا پاداش های بزرگ از جمله پول نقد، بالا رفتن تجربه (XP) و بالا رفتن امتیاز سلاح (Weapon XP) را به دست بیاورید.

خرید سی پی کالاف دیوتی موبایل

تجهیزات خود را ارتقا دهید

همیشه plate up کنید.

در بازی کالاف دیوتی این نکته بسیار مهم است. اگر بشقاب (plate) دارید، مطمئن شوید که در صورت امکان از آنها استفاده کنید تا جانتان کامل شود. هر بازیکن می تواند تا سه پلیت (plate) مجهز داشته باشد و پنج پلیت (plate) دیگر (یا هشت عدد در صورت داشتن یک ساچل) را ذخیره کنید. حتی در زمان درگیری با اسلحه، در صورت امکان سعی کنید از پلیت استفاده کنید. اگر پلیت ندارید، تعدادی بخرید یا سعی کنید برای یافتن آنها را در اولویت قرار دهید.

تنظیمات خود را برای حداکثر بهره وری تنظیم کنید.

تعدادی از تنظیمات وجود دارد که می‌توانید برای بهبود عملکرد خود تغییر دهید. بنابراین حتما حساسیت موس و تنظیمات بازی را مطابق میل خود تغییر دهید.

تا زمانی که از امن بودن شرایط مطمئن نشده اید، هم تیمی خود را احیا نکنید.

اگر یکی از هم تیمی‌ ها حذف شد، قبل از اینکه برای احیا بروید مطمئن شوید که دشمنی که او را کشته، خودش نیز مرده یا از محدوده دور شده است. هنگام احیا، شما آسیب پذیر و هدف آسانی برای کشتن هستید، زیرا عمل احیا صدای مشخصی را در بازی ایجاد می کند که دشمن شما می تواند بشنود!

در کالاف دیوتی از صدا به نفع خود استفاده کنید.

صحبتِ صداست. به گام های دشمن، سرفه در گاز، صدای سقوط لود اوت دشمن، احیا، تیراندازی، ریلود (Reload) و غیره گوش دهید. این کار به شما کمک می کند تا محدوده یک دشمن نزدیک را مشخص کنید و می تواند به شما اطلاع دهد که چه زمانی برای حمله مناسب است. ضمنا از Dead Silence با نام مستعار هنگام ورود مخفیانه به تیم دشمن استفاده کنید.

ارتباط موثر ایجاد کنید.

در کالاف دیوتی، اگر دشمنی را در نزدیکی خود حس کردید یا دیدید، باید به تیم خود اطلاع دهید. شما باید این کار را در کمترین کلمه ممکن انجام دهید. انجام این کار سخت است، اما پیام سریع و موثر می تواند در زمان صرفه جویی کرده و به برقراری ارتباط در سریع ترین زمان ممکن کمک کند. مثلا به جای اینکه بگویید “دشمن کنار من است” بگویید “کنارمه”.

در کالاف دیوتی حتما به تیم خود بچسبید.

یکی از بزرگترین اشتباهاتی که بازیکنان در کالاف دیوتی مرتکب می شوند این است که به تنهایی برای رویارویی با دشمنان می روند. اگر می‌خواهید با تیم دیگری درگیر شوید، باید به هم تیمی‌های خود بگویید و هم تیمی های شما نیز باید همین روند را دنبال کنند.

شما عزیزان میتوانید از طریق سایت سانیکس در جریان آخرین اخبار از دنیای گیم , ایونت ها و همچنین ترجمه ماموریت ها و چالش های بازی های پر طرفدار (فورتنایت و پابجی) قرار بگیرید و همچنین در صورت نیاز به خرید ارز بازی های آنلاین مانند خرید یوسی از طریق سایت اقدام کنید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]
فهرست