1. خانه
  2. >
  3. مقالات
  4. >
  5. اخبار
  6. >
  7. پابجی و دیگر بازی ها

پابجی و دیگر بازی ها

 

شاید برای شما سوال پیش اومده باشه که پابجی کی ساخته شده و چجوری به این شهرت رسیده ، من میخوام در این مطلب چیزهایی که درباره پابجی نمی دونین رو بگم ، پس تا پایان این مطلب همراه من باشید .
تاریخچه پابجی
پابجی (PlayerUnknown’s Battlegrounds) یکی از پر طرفدار ترین بازی جهان است که با سبکی خاص برای اولین بار در مارس (March) سال 2017 پا به عرصه گیمینگ گذاشت.این بازی از طریق بخش Early Access استیم برای کامپیوتر عرضه شد و نسخه کامل آن در دسامبر همان سال عرضه شد.شرکت سازنده پابجی موبایل PUBG Corporation نام دارد که زیر نظر شرکت بلوهول (Bluehole) در کره جنوبی است.رئیس این شرکت در حال حاضر ، چانگ هان کیم (Changhan Kim) است .در سپتامبر 2018 این بازی برای ایکس باکس وان عرضه شد و پس از آن به دنیای پلی استیشن 4 و گوشی موبایل های پیشرفته پیوست.سبک بازی خاص آن با نام battle توانست خودش را میان مردم جا بده و در عرض چند ماه یعنی در تیر 1397 بیش 50 میلیون نسخه از آن به فروش رفت ، تا جایی که الان بیش از 400 میلیون بازیکن دارد.
پس از آن شرکت های مشابه با دیدن پیشرفت های چشمگیر این بازی جذاب و پرهیجان برای افزایش درآمد خود دست به ساخت این بازی با نام های متفاوت و شکل های متفاوت کردند ، بازی هایی با نام های call of duty:mobile ، fortnite و … .
کشور سازنده پابجی (PUBG) یعنی کره جنوبی برای گسترش بازی خود دست به ساخت نمایندگی های متعددی در کشور های مختلف چین ، آمریکا ، ژاپن و اروپا زد و اینگونه باعث افزایش ممبر های خود شد.
آشنایی با پابجی

پابجی برای اولین بار که ساخته شد با ویژگی های منحصر به فردی که داشت توانست خودش رو در دل مردم جا بده. پابجی با استفاده از ماشین ها تفنگ ها و کارکترهای مختلف و مناطق بازی مختلف فضا و جو داخل بازی رو مهیج تر کرد تا هر کس هر لباسی هر کارکتری و هر تفنگ و لوازم دلخواه خودش رو انتخاب بکنه و به بازیکن هیجان رو القا بکنه. اما در داخل بازی تفنگ ها ، لباس ها و کارکترهایی وجود دارند که باید آنها را خریداری کرد ولی بخاطر اینکه واحد پولی این بازی به دلار است ایرانی ها قادر به خرید این پکیج ها نیستن برای همین ما برای کمک به شما این سایت را درست کردیم.هدف اصلی این سایت همین است تا شما به راحتی و با واحد پولی تومان (ریال) بتوانید این بسته ها را خریداری کنید و لذت ببرید.شما میتوانید به راحتی و با اطمینان کامل بر روی بسته مورد نظر خود کلیک کرده و با کمترین قیمت ممکن فرایند خرید آن را انجام دهید.
بازی های مشابه به پابجی :
Call of duty : warzone
Call of duty : mobile
apex legend
fortnite
free fire
cyber hunter

سانیکس 

اگر از علاقمندان و طرفداران بازی های آنلاین و دنیای گیم می باشید حتماً تا کنون تجربه بازی با یکی از محبوب ترین بازی های آنلاین در قالب پلتفرم موبایل را داشته اید از میان این بازی ها می شود به محبوب ترین ها که در سبک شوتر قرار دارند اشاره کرد
پابجی موبایل و کالاف دیوتی موبایل از آن دسته از بازی هایی هستند در پلتفرم موبایل که طبق آمار و رتبه که کسب کردند از محبوب ترین بازی های در سبک شوتر در مقایسه با سایر رقبا می باشد از آنجایی که این بازی ها به صورت گروهی و چند نفره صورت می گیرد پیشرفت و ارتقاء سطح آیتم های موجود در بازی بسیار اهمیت دارد و شما برای انجام این امر نیازمند ارز داخل این بازی میباشید
ما در فروشگاه اینترنتی سانیکس علاوه بر ارائه آخرین اخبار از دنیای گیم و همچنین ترجمه ماموریت ها و ایونت های بازی های پرطرفدار اقدام به فروش ارزهای داخل بازی های پرطرفدار کردیم از جمله خرید یوسی پابجی موبایل و همچنین خرید سی پی کال اف دیوتی کاربران قادر هستند از میان بسته های متنوع بسته مورد نظر را انتخاب و با ارزانترین قیمت و سریعترین زمان ارسال پک مدنظرشان را دریافت کنند چرا که اکثر کاربران به دلیل افزایش قیمت شدید به دنبال خرید یوسی ارزان میباشند . لطفاً در ادامه مقاله همراه ما باشید

 

خب اگه حال داشته باشین بریم درباره داخل بازی پابجی حرف بزنیم
همانطور که قبلا گفتم در پابجی مپ های (نقشه) مختلفی داره که شما بر اساس سلیقه تون می تونید انتخاب کنید و در آن بازی کنید علاوه بر این می تونید با یک گروه 4 نفره 3 نفره 2نفر و حتی تک نفره با دوستاتون در سرتاسر دنیا بازی کنید.
Battle
در داخل بتل شما در ابتدا سوار بر هواپیمای درحال حرکت هستید که باید از آن بپرید ، پس از پریدن در منطقه دلخواه خود فرود آمده و برای خود از داخل خانه ها و روی زمین تجهیزات بر میدارید. در حین انجام اینکار 99 نفر دیگر هم در مناطق مختلف مانند شما به دنبال تجهیزات مورد نظر خود می گردند. آن بازیکن ها حریف شما در بازی هستند که شما باید آنها را با تجهیزات جمع آوری شده خودتان بکشید اما این رو باید بدونید که آنها هر لحظه ممکن است از هرجایی سر برسند پس باید به سرعت وسایل مورد نظرتان را جمع آوری کنید.
پس از کشتن هر بازیکن جعبه ای ظاهر میشود که شامل تجهیزات آن فرد تا قبل از زمان مرگش است و شما با رفتن روی آن جعبه می توانید محتویات داخل آن را بردارید. همینطور که زمان میگذرد نقشه نیز به صورت مرتب کوچک و کوچک تر می شود و اگر شما وارد آن بخش از نقشه حذف شده شوید جون شما کمتر و کمتر می شود و باید هر چه سریع تر از آنجا بیرون بروید.

شما برای برنده شدن باید آخرین بازمانده باشید یعنی تنها کسی باشید که زنده مانده با اینکار شما نفر اول میشود و بازی تمام میشود.
هر بازی زمان تقریبی بین 5 تا 20 دقیقه طول میکشد و شما با هر بار بازی مقامتان (lvl) بالا میرود.
اینم خلاصه از داخل بازی. حالا شاید برایتان سوال پیش آمده باشد خب برنده شدن چه فایده ای دارد؟.
اول از همه باید به حضورتان عرض کنم که بازی جهت سرگرمی است اما مسابقات جهانی نیز در کشور های خارج دارد و هر ساله برگذار میشود و جایزه های نفیسی نیز اهدا میشود.
خب حالا بریم سراغ سوال که با برنده شدن چه نصیب شما میشود. بازی معروف کلش آف کلنز را به یاد دارید که با هربار اتک زدن قناعمی نصیب شما میشد؟ این هم همینطور است فقط با کنی تفاوت آن هم این است که با هربار برنده شدن به شما سکه ، تفنگ ، کاراکتر ، لباس و خیلی چیز های دیگر میدهد و هرچه لول تان بالاتر باشد به دست آوردن آنها سخت تر می شود اما جایزه ها نفیس تر می شود. در ضمن اسم شما می تواند جز نفرات برتر این بازی باشد تا هم همه شمارا ببینند و هم جایزه های نفیس تری به شما تعلق گیرد.
خب دوستان عزیز امیدوارم مطالبم مورد پسند شما واقع شده باشه و از این مطالب نهایت لذت رو برده باشین همانطور که قبلا هم گفتم سایت ما یک سایت فروش پول (uc) های داخل بازی هاست و شما میتوانید بدون هیچ واسطه و ترسی از از بین رفتن پولتان و با تخفیفات باورنکردنی و با پایین ترین قیمت ممکن از ما خرید کنید. ما اکثر بازی های معروف رو تحت پوشش خودمون در آوریم تا دیگه دنبال سایت ها و افراد غیر قابل اعتماد نروید.
تا لذتی دیگر خدانگهدار

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 5]

پیشنهاد ماه!

چرا سانیکس?

قیمت ارزان

بسته های متنوع با ارزانترین قیمت

ارسال فوری

در مدت زمان کمتر از 20 دقیقه

پشتیبانی آنلاین

پشتیبانی آنلاین از 8 صبح الی 2 بامداد

پرداخت امن

پرداخت از طریق درگاه های پرداخت امن و معتبر

گیفت کارت

فروش گیفت کارت ایکس باکس،پلی استیشن و گوگل پلی 100 درصد اصل و تست شده با کمترین قیمت
جهت سفارش و یا اطلاع از قیمت ها نام و مقدار بسته مد نظرتون رو به پشتیبانی ارسال کنید
ریجن گیفت کارت ها: آمریکا

Mobile

Playstation

Giftcard

Xbox

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

فهرست