1. خانه
  2. مقالات
  3. اخبار
  4. دریافت یوسی رایگان

دریافت یوسی رایگان

خرید یوسی پابجی

 Player Unknown’s Battlegrounds (PUBG)یک بازی ویدیویی آنلاین بسیار محبوب است که تاکنون موفقیت‌های چشمگیری داشته است و همچنان یکی از پربازیگرترین بازی‌های بتل رویال ‌می‌باشد. UC یا Unknown Cash  ارز دیجیتالی است که در این بازی استفاده می‌شود و می‌توان آن‌ را با آیتم‌های مختلفی مانند پوست، لباس، جعبه‌ها و موارد دیگر مبادله کرد. یوسی‌ها را ‌می‌توان با انجام ماموریت‌ها و چالش‌ها یا خرید آن‌ها از طریق سایت‌ها و با پول واقعی به دست آورد.

بازیکنان همچنین می‌توانند از UC‌های خود برای خرید لوت‌باکس‌هایی استفاده کنند که حاوی آیتم‌های تصادفی است که می‌توانند به آنها کمک کند تا در طول مسابقه PUBG برتری بیش‌‌تری نسبت به حریفان خود داشته باشند. علاوه بر این می‌توانند ویژگی‌های جدیدی مانند Battle Passes را باز کنند که به ماموریت‌ها و جوایز ویژه برای تکمیل اهداف خاص در حین بازی PUBG دسترسی پیدا می‌کند.

در نهایت، بازیکنان می‌توانند از UC‌های خود در سرویس‌های دیگر ارائه‌شده در بازی مانند ارتقاء وضعیت Prime یا بسته‌های تشویقی تیم استفاده کنند که هنگام بازی آنلاین با دوستان، مزایای بیش‌‌تری را ارائه می‌دهند. با صرف عاقلانه یوسی‌ها برای این خدمات، هر بازیکنی می‌تواند به سرعت به متخصص PUBG تبدیل شود. بدون اینکه نیازی به خرج کردن مقادیر زیادی پول داشته باشد.

خرید یوسی با  اعتبارات PSN

اعتبارات شبکه پلی استیشن (PSN) توکن‌های دیجیتالی هستند که ‌می‌توانید از آن‌ها برای خرید محتوا از فروشگاه پلی استیشن از طریق فروشگاه آنلاین استفاده کنید. این اعتبارات به شما امکان می‌دهند که محتوای قابل دانلودی مانند بازی‌ها، افزونه‌ها، بسته‌های الحاقی، فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی را خریداری کنید.

برای دریافت اعتبارPSN، ابتدا باید برای یک حساب کاربری رایگان در وب سایت رسمی‌Play Station ثبت نام کنید. پس از ورود به سیستم، باید با بازخرید کوپن‌های خریداری شده در فروشگاه‌ها یا از طریق گزینه‌های پرداخت آنلاین از طریق کارت اعتباری، وجوهی را به کیف پول خود اضافه کنید. پس از تکمیل این مرحله، اعتبارات PSN مستقیماً به کیف پول شما اضافه ‌می‌شوند و سپس ‌می‌توان از آن‌ها برای خرید اقلام از فروشگاه استفاده کرد.

هنگامی که اعتبارات PSN کافی به دست آوردید، ‌می‌توانید از آن‌ها برای خرید یوسی در Player Unknown’s  Battlegrounds (PUBG)  استفاده کنید. برای انجام این کار، کافی است روی “Store” در بازی کلیک کنید و “Buy UC”را در تب «My Account» انتخاب کنید.

یوسی پابجی موبایل..

از اینجا تعداد  UC‌هایی را که ‌می‌خواهید، انتخاب کنید و پرداخت را با موجودی اعتبار PSN خود تأیید کنید. پس از انجام این کار، بلافاصله یوسی به حساب شما اضافه ‌می‌شود و آماده استفاده است!

دریافت یوسی رایگان

بازیکنان همچنین می‌توانند با انجام وظایف خاصی مانند ورود روزانه و  انجام ماموریت‌های درون بازی یا با شرکت در رویدادهای تبلیغاتی که توسط شرکای PUBG Mobile مانند Google Play Store و Apple App Store  میزبانی می‌شوند،UC  رایگان دریافت کنند. با انجام این فعالیت‌ها، کاربران می‌توانند بدون صرف پول، در روز تا 200UC  درآمد داشته باشند و در صورت تمایل، بدون نیاز به صرف پول واقعی، بازی را انجام دهند.

برخی از وب‌سایت‌های متفرقه راه‌های بیش‌‌تری را برای دریافت ارز رایگان، مانند نظرسنجی یا تماشای ویدیوهای آنلاین ارائه می‌کنند. اما هنگام استفاده از این سایت‌ها باید احتیاط کرد. زیرا ممکن است همیشه منابع، قانونی نباشند. بنابراین می‌توانند باعث ایجاد مشکل در امنیت حساب کاربران شوند. اگر با استفاده از روش‌های غیرقانونی به دست آوردن یوسی، مانند هک کردن حساب شخص دیگری یا خرید اکانت‌های دزدیده شده به صورت آنلاین و غیره دستگیر شوید، مشکلات قانونی برایتان به وجود خواهد آمد. بنابراین اکیداً توصیه ‌می‌شود که کاربران هنگام تلاش برای دریافت ارز رایگان، فقط از منابع قابل اعتماد استفاده کنند. تا خطر از دست دادن دسترسی به حساب خود را، به دلیل فعالیت‌های مخرب مرتبط با این نوع خدمات ارائه شده، نداشته باشند.

مزایای خرید یوسی

یکی از بزرگ‌‌ترین مزیت‌های خرید یوسی پابجی در PUBG Mobile این است که ‌می‌توانید لباس شخصیت خود را سفارشی کنید. بازیکنان به طیف گسترده‌ای از لباس‌ها و لوازم جانبی، از لباس‌های نظامی و جلیقه‌ها تا وسایل شیک‌تر مانند عینک آفتابی و کت‌های چرمی دسترسی خواهند داشت. با استفاده از یوسی کافی، کاربران ‌می‌توانند آواتاری ایجاد کنند که طبق سلیقه خودشان باشد و در عین حال به آنها کمک کند تا در میدان جنگ برنده شوند.

علاوه بر این، خرید یوسی فراوان به بازیکنان این امکان را ‌می‌دهد که احتمال برد در نبرد خود را سریع‌‌تر از کسانی که بدون خرج کردن پول بازی ‌می‌کنند، افزایش دهند. این به گیمرها با دادن دسترسی به سلاح‌ها، وسایل نقلیه و سایر موارد بهتر، برتری بیش‌‌تری نسبت به حریفان می‌دهد که می‌تواند در شرایط سخت، زمانی که هر ثانیه اهمیت دارد، تفاوت ایجاد کند. در نهایت، خرید یوسی به بازیکنان امکان می‌دهد تا به سرعت سطح خود را بالا ببرند تا بتوانند محتوای انحصاری مانند نقشه‌های جدید یا حالت‌های ماموریت را زودتر باز کنند.

خرید یوسی ارزان...

فروش و خرید یوسی

راه دیگر برای خرید یوسی برای پابجی موبایل، خرید از وب سایت‌های متفرقه است. این سایت‌ها بسته‌های متنوعی را ارائه می‌دهند که معمولاً با نرخ‌های تخفیف‌ خورده و حتی موارد پاداش اضافی، بسته به سایت ارائه می‌شوند. با این حال، هنگام استفاده از این سرویس‌ها باید احتیاط کرد. زیرا ممکن است برخی منابع قانونی نباشند. بنابراین در صورت افتادن به دست افراد نادرست، بازیکنان پول یا اطلاعات حساب خود را از دست می‌دهند.

دسترسی به UCهای خریداری شده

پس از خرید یوسی، باید موجودی خود را بررسی کنید. برای انجام این کار، به سادگی وارد حساب PUBG خود شوید و به بخش «حساب من» بروید. در اینجا باید بتوانید گزینه‌ای با عنوان “UC Balance” پیدا کنید که نشان می‌دهد در حال حاضر چقدر ارز یوسی در حساب شما وجود دارد.

با یوسی‌هایی که به تازگی به دست آورده‌اید، ‌می‌توانید تجهیزات انحصاری مانند سلاح‌ها یا لباس مخصوص شخصیت‌ها را از فروشگاه  PUBGخریداری کنید. علاوه بر این، بازیکنان می‌توانند از یوسی‌های خود برای خرید قابلیت‌هایی استفاده کنند که امکان دسترسی به محتوای اضافی مانند مأموریت‌ها و جوایز را فراهم می‌کند. این موارد در هیچ جای دیگری در بازی موجود نیستند. برای انجام این خریدها، به برگه «فروشگاه» در PUBG بروید و مواردی را که می‌خواهید انتخاب کنید. پس از انجام خرید، “Buy Now with Unknown Cash (UC)” را در پرداخت انتخاب کنید و پرداخت را با موجودی کیف پول خود تأیید کنید!

عیب یابی

اگر برای ورود به حساب PUBG خود با مشکل مواجه هستید، اولین قدم برای عیب یابی این است که بررسی کنید که نام کاربری و رمز عبور صحیح را وارد کرده باشید. اگر این کار نمی‌کند، ممکن است به دلیل یک مشکل امنیتی باشد که در این صورت باید برای کمک بیش‌‌تر با پشتیبانی مشتریان تماس بگیرید.

یکی دیگر از مشکلات رایج بازیکنان، بررسی موجودی یوسی خود در بازی است. برای انجام این کار، به سادگی وارد حساب PUBG خود شوید و به بخش «My Account» بروید. در اینجا باید بتوانید برگه‌ای با عنوان “UC Balance” پیدا کنید که نشان می‌دهد در حال حاضر چقدر ارز UC در حساب شما وجود دارد.

اگر برای خرید اقلام انحصاری از فروشگاه یا باز کردن قفل محتوای اضافی مانند ماموریت‌ها و جوایز، به خرید یوسی بیش‌‌تری نیاز دارید، این موارد را ‌می‌توان به راحتی با استفاده از اعتبارات PSN خریداری کرد.

برای خرید، به فروشگاه Play Station بروید. در اینجا وجه را با استفاده از کوپن‌های خریداری شده در فروشگاه‌ها یا از طریق Pay Pal (گزینه‌های پرداخت کارت اعتباری موجود) به صورت آنلاین، قبل از انتخاب میزان اعتبار PSN اضافه کنید. پس از انجام این کار، وجه مستقیماً به کیف پول شما اضافه ‌می‌شود و آماده استفاده است!

شما عزیزان میتوانید از طریق سایت سانیکس در جریان آخرین اخبار از دنیای گیم , ایونت ها و همچنین ترجمه ماموریت ها و چالش های بازی های پر طرفدار (فورتنایت و پابجی) قرار بگیرید و همچنین در صورت نیاز به خرید ارز بازی های آنلاین مانند خرید یوسی از طریق سایت اقدام کنید.

خرید یوسی پابجی موبایل..

پس از تکمیل همه این موارد، به PUBG برگردید. جایی که با پیمایش به سمت «فروشگاه» و سپس انتخاب “خرید یوسی” در زیر قسمت حساب من، به بازیکنان اجازه می‌دهد تا پرداخت را با موجودی کیف پول خود تأیید کنند و در نتیجه هر UC جدیدی بلافاصله به حساب اضافه و آماده برای استفاده می‌شود.

 

به طور کلی، خرید یوسی در Player Unknown’s Battlegrounds (PUBG) با اعتبارات PSN یک راه آسان و راحت برای استفاده حداکثری از تجربه بازی است. مزایای این کار واضح است. بازیکنان می‌توانند آیتم‌های انحصاری را از فروشگاه خریداری کنند یا محتوای اضافی مانند ماموریت‌ها و جوایز را بدون نیاز به خرج کردن پول زیاد، باز کنند. علاوه بر این، با استفاده از اعتبارات PSN، ‌می‌توان به سرعت و به راحتی وجوه را بدون نیاز به استفاده از کارت اعتباری یا سایر روش‌های پرداخت اضافه کرد.

با این حال، برخی از چالش‌ها همراه با این فرآیند هستند که باید قبل از تصمیم گیری در مورد این کار، در نظر گرفته شوند. اولین چالش این است که اطمینان حاصل کنید که اعتبارات PSN کافی برای خرید یوسی در کیف خود دارید.  اگر نه، باید از طریق بازخرید کوپن‌های خریداری شده در فروشگاه‌ها یا استفاده از گزینه‌های پرداخت Pay Pal یا کارت اعتباری که به صورت آنلاین موجود است، اضافه شوند.

مشکل احتمالی دیگر می‌تواند بررسی میزان ارز UC باشد که در حال حاضر در حساب خود دارید. این کار را می‌توان به راحتی با ورود به PUBG و رفتن به قسمت «حساب من» و سپس انتخاب «موجودی UC» انجام داد که نشان می‌دهد در حال حاضر چه تعداد ارز آماده دارید. در نهایت، اگر هنگام تلاش برای ورود به حساب PUBG خود، مشکلات فنی پیش آمد، باید در اسرع وقت با پشتیبانی مشتریان برای کمک بیش‌‌تر تماس بگیرید.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 1 میانگین: 1]
فهرست